by
on
under
Permalink

Co proponujemy

Instalacja i utrzymanie dostosowywanych do potrzeb i wielkości firmy central telefonicznych VoIP lub standardowych central PSTN.
Centrale VoIP mogą jednocześnie obsługiwać wiele telefonów biurkowych  podłączonych do sieci oraz działających z Wifi jak na przykład smartfon z Androidem, lub telefonów bezprzewodowych. Centrala posiada raporty bilingowe, może też nagrywać wybrane lub wszystkie połączenia. Podłączenie kolejnego telefonu nie wiąże się dokupieniem licencji a jedynie ze zaplanowaną wcześniej wielkością systemu i zapasem serwera. Może ona posiadać mostek telekonferencyjny. Można nagrać komunikaty powitalne razem i menu wyboru tematu rozmowy, czy komunikaty po godzinach pracy. Każda linia może posiadać swój komunikat i kierować na inny telefon. Centrala VoIP  może być wyposażona w moduł call center  pozwalający na tworzenie IVR obsługi klienta z kolejkami połączeń przychodzących. Obsługiwać może też  Outbound czyli kampanie połączeń wychodzących z bazami do obdzwonienia i wyświetlanymi agentowi danych o kliencie. Posiada moduł raportowania pracy konsultantów jak ilość połączeń, czas pracy – zalogowania, czas rozmów i czas przerw.
Możemy nauczyć naszych klientów pełnej obsługi technicznej lub wspierać w rozbudowie i utrzymaniu.